Alpine CDE-126BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Alpine CDE-126BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jean 14-04-2011
Geschreven voor: Alpine CDE-126BT

Ik wilde een autoradio waarmee ik kan bellen en waar ik mijn ipod op kan aansluiten. Met deze Alpine kan dat allemaal, de mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Wat me opviel is dat deze radio veel beter klinkt dan de originele Ford radio/cd speler die er in zat, ook heb ik minder last van storingen op de FM. Bellen via Bluetooth gaat erg gemakkelijk, even scannen en de apparaten (i.c.m. Blackberry) werken probleemloos, ik moet wel even wennen aan de logica van bellen/verbreken. De ipod is aangesloten met een speciale kabel (gewoon voor een paar euro in China besteld, werkt probleemloos) waardoor je in je display van de Alpine kunt lezen/scrollen. Ook de navigatie op de ipod praat via de speakers, de muziek wordt dan netjes weggefaded. Ik ben prima te spreken over deze radio, voor mij echt een goede keus geweest.